18 Mart 2014 Salı

An apple a day keeps the doctor away

Elma sevmeyen varmıdır acaba bu dünyada diye düşünüyorum .Ben şahsen bayılırım ve her gün bir elma yemeye çalışıyorum.Faydalarını bilmeyen yoktur,ne demişler "An apple a day keeps the doctor away".
Dün gece başka bişey örmeyi planlayıp çizmiştim ama bu çıktı piyangodan:)) adını sen koy.Ben elma kazağı diyeceğim.Bu şekilde çantamda ezilmeden kirlenmeden taşıyabilirim,sonra da şekerim düşünce,midem kazınınca hoop elmamı yerim.
Her rengi öresim geliyor.

Şekil olarak elma kazağı böyle bişey.Önce 4 zincir çekip içini doldurdum.İlk iki sırada ilmekleri ikiye çıkardım,sonra da arttırmadan 8 sıra ördüm.7. Sırada düğme yerini  ayarladım(yuvarlak değilde,geri dönerek ördüm).Son sırada her yeri sık iğne ile geçtim.En son birit için yeterince zincir çektim bir de düğme diktim oldu bitti.!
Mutlu bir salı olsun !!!

10 yorum:

  1. ayy ne güzel onlar öylee :) bende severim elmayı ama peşinden hemen tuzlu bişey atasım geliyo ağzıma..bende badem atıyorum..nedendir bilmem..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bunu da yaptın güzel yaptın eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş,az önce bir elma yedim ama benim elma böyle sevimli değildi :))))

    YanıtlaSil
  4. ama çok güzel olmuş ki bu ellerine sağlık :)
    keşke bende her gün yiyebilsem ne güzel olurdu :(

    YanıtlaSil
  5. çok güzel fikir bende oğluşumun beslenmesine koymak için bir tane örmek istidim şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle iyi günlerde giysinler efendim:))

    YanıtlaSil
  7. cok güzel cok güzel bır elmanın basına gelebilecek en güzel sey *-*

    YanıtlaSil
  8. Bunlar çok güzel olmuşşş,inanılmaz yaratıcı :)

    YanıtlaSil
  9. Bernardoda fincan koruyucu vardi buna benzeyen elinize saglik

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!