23 Kasım 2015 Pazartesi

Plastik ayna nasıl boyanır?!?









Cumartesi ahşap  kursunda  iki parça boyadım, ilki tepsi (Burada yapımı) diğeri de bu ayna oldu.Aynayı bir ev ıvır zıvırı satan dükkanda buldum . Sade siyah plastik bir aynaydı .Cazip olan kısmı fiyatıydı sadece 15 tl.'ye aldım . Tabii ki kaçıramazdım bu fiyata . Almakla iyi etmişim çünkü ortaya şahane bir iş çıktı. Şimdi yapımına geçelim . Boya olarak "Cadence" mat cam ve porselen boyası(beyaz) kullandım . Önce süngerle (yuvarlak boyama süngerleri)bir kat minnoş darbelerle her yerini geçtim.Fazla ayrıntılı yapmadım bunu , hatta iç kısımlara rastgele vurdum süngeri. Güzelce kuruduktan sonra(kuruması çok mühim , yoksa boyama kaliteli olmaz),ikinci katını attım . O da kuruyunca tel süngeriyle neresi eski görünsün istersem orayı eskittim. Eskitme daha doğal dursun diye eskitme pudrası (antique powder) kullandım. Pudrayı bölüm bölüm önce sürdüm sonra hemen ardından ,kuru bir bezle sildim veee ta ta ta tam. Tam istediğim göründe ve doku oluştu . En sonunda tabii ki vernikledim sprey vernikle . Ayna verniklenmesin diye içine kağıt bant yapıştırdım , boyarken de öyle yaptım.


Before - After da yaptım sizin için .  Eee daha napiyim  . Yapımını da anlattım . Benden bu kadar .Güzel bir hafta diliyorum!

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!