7 Şubat 2017 Salı

Dream Catcher - Düş Kapanı Yapımı

Hello !!! Uzun zamandır blogumu güncellemiyorum . Sanırım tatil buna tek sebepti , çünkü paylaşacağım projeler epey birikti . Sömestr tatilinde bol bol tembellik yaptık oğluşlarla . Okul başladı , tembellik bitti paylaşmaya devam .
İlk defa daha önce yapmadığım bir proje ile karşınızdayım - Dream Catcher veya  Düşkapanı diyelim . Bu da ne diyebilirsiniz  . Buyurun şurada yazıyor . Ben bir tanıdığımın isteği üzerine yaptım ve yaparken aşırı keyif aldım . 
Pattern bana ait değildir , Pinteresten alıntıdır . 

DSC_0086

DSC_0088

DSC_0093

DSC_0098

Nasıl yaptığıma gelince , önce pattern de gördüğünüz danteli ördüm ( tamamını örmedim , kasnağıma sığıdığı kadar ördüm ) . Tahta kasnağın alt kısmına tuhafiyeden almış olduğum rengarenk  kumaş kurdeleleri ( 10 Adet 1'er metre kullandım ) düğüm şeklinde bağladım . Daha sonra da yanlarından tutturarak danteli sabitledim . İşte bu kadar basit . Çok severek yaptım . Yeni bir şeyler daha doğrusu daha önce yapmadığım şeyleri yapmak , bana keyif veriyor .
DSC_0102

DSC_0104

DSC_0105
pattern


İşte bu kadar . Sağlıcakla kalın !!!

3 yorum:

  1. harika görünüyor. güzel bir aksesuar özellikle çocuk odaları için... :)

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel ama:) instagramda sürekli takipteyim ama blog cok başka eski günlerdeki gibi daha çok paylaşsak keşke.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!