11 Temmuz 2017 Salı

Yeni örgü çantam ve yapımı

Selam canım Blog . Ben yine çanta ördüm . Çanta örmeye doyamıyorum bu yaz . Noldu bana bilemiyorum . Non stop örüyorum . Bu sıcakta nasıl örüyorsun diyenlere , klimayı açıyorum serin serin örüyorum :)
Bu modeli epeydir gözüme kestiriyordum , sağ olsun can  Pinterest . Hepimizi birer proje canavarına dönüştürdü . Valla ben memnunum halimden , harıl harıl başkalarını eleştireceğime evimde ,
sokakta , parkta , kırda , kafede masumca örüyorum .
Yapımını soracak olursanız ben Pinterest'te bulduğum şemayla yaptım . Kapağı ayrı ördüm . Oradaki biraz daha büyük benimki böyle oldu , boyundan şikayetim yok doğrusu .
İp olarak Dinç iplik kullandım .Daha sert olsun isterseniz daha kalın bir ip kullanın . Ben bu yumuşak halini sevdim . 3 mm. tığ ile ördüm . 2  yumak gitti .Sap için eski bir elbisemin kemerini kullandım . Size şemanın linkini de veriyorum . Buyurunuz BURADA....
Sevgiyle kalın . Hasır çantanın yapımını da en kısa zamanda yayınlayacağım , söz ...
 

DSC_0465 DSC_0468 DSC_0472 DSC_0474 DSC_0476

6 yorum:

  1. Üretmek insanı mutlu eder, terapi gibidir. Ne güzel işte üretmek

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok şık ve zevkli çantalara imza atıyorsunuz, iyi günlerde kullanın, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!