12 Mart 2018 Pazartesi

Örgü etek tarifi

 Merhaba . Söz verdiğim gibi eteğin tarifini paylaşıyorum . Bu ara biraz yoğunum . İnstagramdan takip eden arkadaşlarım biliyor , bu sene Nilüfer Kent Konseyi , Kadım Meclisi bünyesinde bulunan , El İzi Gönüllü sanat Tığ Örgü Atölyesinde  görev almaktayım .Her pazartesi tığ örgü dersi veriyorum  . O kadar güzel bir sınıfım var ki , nasıl anlatsam . Her biri öyle içten , öyle samimi , öyle gönüllü ki . İyi bir ekip olduk . Örgünün yanı sıra , sosyal bir projenin de parçasıyız . Gönüllü olarak minik yürekleri sevindirmeyi görev edindik . Oyuncaklarımız Hematoloji bölmünde yatan miniklere ulaştı bile . Bir kez burdan da bu işe yüreğini koyan tüm öğrencilerime , sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum .
 Gelelim eteğe. Eteğin mimarı Çiğdem Talipoğlu . Kendisinde görüp çok sevmiştim . Sonra da bir solukta baktım ki örmüşüm . Zaten hep öyle oluyor , benim örgü maceralarım . İp olarak "Nako -Süper İnci" kullandım .Tığ numaram 2,5 mm. Her bir renkten kahve hariç (ondan iki tane kullandım) birer tane aldım . Boy için beş sıra motif kullandım , en için dokuz adet , yani toplamda 45 motif kullandım . Beline lastik örgü yaptım , tutması için de ince deri bir ip geçirdim . Motifleri örerek birleştirdim son sırada  . İşte böyle . Motif bildiğiniz motif , artık bilmeyen yoktur  :)



2 yorum:

  1. That skirt is very pretty! It looks good on you!
    I love crochet :-)
    Greetings from Belgium,
    Sigrid

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.Çalışmalarınızı ilgi ile takip etmekteyim.Bizde tekstil kliması - tekstil toz toplama sistemleri - döner ön filtre yapan bir firmayız.Başarılarınız devamını dilerim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!